måndag 16 april 2012

Jag kanske ska bli gitarrist...

Höll ungdomskväll till de blivande konfirmanderna idag. Vi lekte lite lekar och sedan höll vi en andakt, och jag spelade gitarr i en sång hela sången! Alltså för er som inte vet så är jag kanske världens mest omusikalaste person och att jag lärde mig allt till den sången på en kvart är ett under. Det var riktigt kul, och jag borde kanske inte erkänna att sången bestod av två ackord... Men på sommaren då jag är hjälpledare på skribaläger skall jag få lära mig att spela lite mer :) .

Heaven

//Pidin tänään nuorisoilta tuleville konfirmoitaville. Leikittiin ja pidettiin palvoa, ja minä soitin kitaraa yhdessä laulussa! Jos joku ei tiedä niin minä olen maailman epämusikaalisin ihminen ja opettelin kaikki asiat vartissa. Oli tosi hauskaa ja kesällä kun menen isoksi riparille niin saan oppia soittamaan vähän enemmän :) .

viliorate
Exakt detta ackord spelade jag :)

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar