lördag 7 april 2012

Torsdag

Alltså vi hade alltså ledigt från skolan på torsdagen, som typ ingen annan skola hade, och vi bestämde oss med Becca att sticka iväg några timmar till Sello eftersom Molly ändå behövde mat och så...Jag fick med mig hem lite annat också och nu måste jag verkligen sluta köpa allt möjligt smått och onödigt. Nå här det vad jag köpte:

//Eli meillä oli torstaina vapaata koulusta, melkein ainut koulu jolla oli vapaata silloin, ja päätettiin sitten lähtea pariksi tunniksi Selloon Becan kanssa. Sain mukaan kotiin vähän toista kin kuin ruokaa Mollylle ja nyt minun pitää ihan oikeasti lopettaa pienien ja turhien juttujen ostamista. Nå tätä ostin tällä kertaa://



Ansiktstvål och en kajal


Äntligen investerade jag i ett par ordentliga hörlurar, och är mycket nöjd

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar