onsdag 11 april 2012

Godmorgon

Jag diggar verkligen denna sista period i hela grundskolan. Börjar 9:45 tre dagar i veckan, och eftersom jag ju är relativt morgonpigg så räcker det för mig att få sova en timme extra och sedan har jag dessutom en massa tid över. Och vet ni vaaad? Det är under en månad kvar tills jag fyller 16!! Om bara snön ville smälta bort före det. Man är inte precis van vid att fira sin födelsedag med snöbollskrig om man fyller år den 10 maj...

//Tykkään tästä viimeisestä jaksosta. Aloitan kolme kertaa viikossa 9:45, ja koska olen aika aamuvirkea niin minulle riittää että saan nukkua tunnin pitempää ja sitten minulla om pajon aikaa amulla kanssa. Ja tiettekö mitä? On alle kuukaus siihen kun täytän 16!! Jos vain toi lumi haluisi sulata pois ennen sitä. En ole tottunut viettämään synttäreitäni heittämällä lumipalloja kun täytän kymmenes toukokuuta...//



Är riktigt sugen på ett nytt skal till min iPhone, något i den här stilen skulle sitta perfekt

Hoppas ni har en skön dag idag <3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar