måndag 9 april 2012

Undra inte om jag blir galen...

Jag är sur på Molly och jag är sur på syrsorna. Sur på Molly för att hon inte äter och sur på syrsorna för att de spelar nonstop just nu och deras spelande gör mig galen. Var i alla fall på middag hos pappa med syrran och firade pappas födelsedag samt påsk. Idag har vi släktmiddag här hemma. Nåjaa i princip har jag inte gjort annat än ätit och inte gjort någonting hela lovet. Fast måste säga att jag är ganska stolt över att jag städat halva Mollys terrarie.

//Olen vihainen Mollylle ja olen vihainen sirkoille. Mollylle siitä kun se ei syö ja sirkoille siitä että ne soittaa nonstop juuri nyt ja niitten soitto tekee minut hulluksi. Oltiin eilen syömässä isän luona siskon kanssa viettämässä isän synttäreitä sekä pääsiäistä. Tänääm meille tulee porukkaa syömään. Nå en ole loman aikana oikein tehnyt muuta kun syönnyt ja vaan ollut. Mutta pitää kyllä sanoa että olen ylpeä siitä että siivosin puolet Mollyn terraariosta.//

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar