söndag 29 april 2012

Vart är världen på väg...?

Har ni hört den här? San Marinos eurovisionsbidrag... Jag trör jag dör, och skämms! Hur kan något som detta ens få vara med i Eurovisionen? Inte undra på att så många tycker att det är en löjlig tävling... Men tjejen kan ju varken sjunga, dansa eller skådespela! Och att göra en sång om Facebook sedan! Snart sjungs det väl om Google, Youtube och Twitter också, för att inte tala om bloggvärlden... Ja ni fick säkert ganska klart för er vad min åsikt är... Men kommentera gärna era åsikter, jag vill veta om någon verkligen diggar den här sången och i så fall varför? Inget illa om det finns några sådana, det här är bara min personliga åsikt och jag är bara glad om ni berättar er.

//Oletteko kuullut tämän? San Marinon Euroviisu laulu... Luulen että kuolen, ja häpeän! Miten jotain tällaista edes saa olla mukana Euroviisuissa? Ei ihme että niin monet pitävät sitä naurettavana kilpailuna... Mutta tämä tyttö ei osaa laulla, eikä tanssia, eikä näytellä! Ja tehdä laulu Facebookista! Kohta lauletaan Googlestä, Youtubesta ja Twitteristä, ja ei puhutakaan blogimaailmasta... Saitte varmaan selville minun mielipiteeni... Mutta kommentoikaa toki oma mielipiteenne, haluan vian tietää jos joku oikeasti pitää tästä laulusta ja jos on silleen niin miksi? Ei pahalla jos semmoisia löytyy, tämä on henkilökohtainen mielipiteeni ja olen vain iloinen jos kerrotte teidän.//


Här har ni en bra Eurovisionslåt! //Tässä hyvä Euroviisubiisi!//
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar