lördag 30 april 2011

VILL ha min DATOR!!!!...




Jag saknar verkligen min egen dator, har nu varit snart två veckor utan den. Det är vid sådanna här tillfällen man märker vad datorn påriktigt betyder, jag menar att trots att alla har varit snälla och lånat sina datorer till mig och jag har varit på datan så gott som varje dag är det ändå inte samma. Jag kan inte göra någonting med bilderna från påsken, jag kan inte laga tutorialen till mina påsknaglar, och vem vill veta hur man lagar påsknaglar i mitten av maj? Jag kan inte ladda ner musik som jag vill och få nya sånger till iphonen... sakerna jag inte kan göra på någons annans dator men med min egen är en miljon.
Ni får nöja er med bilder från nätet tills jag får min dator fixad

Men nog av mitt klagande, eller klagande om datorn rättare sagt. Idag började vi dagen med att åka på brunch till Ursula med pappa, hans flickvän och deras kompis som de brukar låna segelbåt av. Efter god mat återvände vi hem och jag försökte läsa lite till prov. (Nästa vecka kommer vi att ha två av de svåraste proven ser det ut som; Helsokunskapsprov, vi har haft en timme HK detta år och då gjorde vi inget och nu har vi plötsligt fått en massa provsidor och skall ha ett prov om någonting vi inte har gått igenom, och engelska prov, engelska är enligt mig typ det svåraste ämnet så därför är det svårt). När de vuxna åkte ner till platsen där vi skall börja bygga vårt nya hus gick jag ut och sprang med hunden. Hemma så fort vi kom in genom dörren började de spöregna ute, tur att jag inte sköt upp länken med några minuter :).
Glada Vappen alla <3 : Madde

1 kommentar: