onsdag 27 april 2011

Försöker kämpa på

Nu är det 28 skoldagar kvar och sen SOMMARLOV!!! Bara att kämpa vidare nu till slutet med minst ett prov per vecka utom allra sista veckan. Skulle inte orka alls, Vappen veckoslutet lär också bli mest provläsande.

Jag har fortfarande ingen dator så att jag kan få bilder så det får bli bara text nu till dem som orkar läsa. Men jag var igår på stallet och red min älskade sköthäst Roope. Han var så fin, vi hoppade och hade hela manegen för bara vår lektion. Hästarna var väldigt pigga av det soliga vädret och våren så det blev nog ett och annat bocksprång för vissa. T.o.m 19- åriga Roope galopperade för fullt och ville inte alls stå stilla <3. Har inte kännt sån energi av en häst under mig sedan skötarnas julterräng då hästarna var alldeles galna...
Men nu går jag och läser på kartföhör på Europas länder och huvudstäder, booring <3 : Madde

2 kommentarer:

  1. sv: ja de kan jag göra, ska fixa de nångång under helgen eller nästa vecka :)

    SvaraRadera
  2. Kom ihåg att läsa 30> !! ;) Kemppiä!

    SvaraRadera