söndag 10 april 2011

Jag älskar detta väder

Igår var jag så glad, satt på balkongen och läste franska, gick första gången detta år utan att ha mössa och vantar med mig. Jag gick i solen med Eric Saade sjungande i öronen för att möta mina underbara vänner och hyra två filmer. Vi hade mysigt igår, kollade "Fucking Åmål" och "Back-up plan". Gillar Fucking Åmål väldigt mycket och back-up plan var också bra.

Idag blev jag väldigt glad över att det fina vädret håller idag också. Läste lite franska på balkongen igen när flickorna farit. Men jag har varit halvt i panik hela dagen ända tills nu. Min dator kunde inte synkronisera mmin iphone så jag försökte med att uppdatera den. Efter det hade den tagit bort all musik från iphonen och det gick fortfarande inte att synkronisera, super tidigare kunde jag inte sätta ny musik till telefonen men nu hade jag intens det gamla kvar. I ett sista despereat försök raderade jag alla sånger som ITunes av nån underlig andledning inte kunde spela, det gjorde inte så mycket eftersom det var mest gammalt skit. Så provade jag att synkronisera... och HURRAAAAAA det funkade, jag fick tillbaka mina gamla låtar och kunde dessutom lägga till nya.
Livet ler, nu skall jag till scouterna och träffa mina galna och underbara vänner där <3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar