torsdag 14 april 2011

Sånger?...

Om någon vet några bra sånger så är jag tacksam för lite förslag, nu när jag äntligen snabbt och utan minsta problem kan ladda ner vad som helst :) .
Jag tycker det är så skönt. Vi hade fysikprov idag, och jag tror nog att det gick rätt så bra, dessutom var det sita provet på en tid. Ja vi har matematikföhör nästa vecka men det fixar sig nog. Jag känner mig så fri, skall bara ta det lugnt idag och försöka att stressa mindre i fortsättningen :) .
Förra veckoslutet gjorde jag färdigt det härr 900 bitars pusslet. Fjärillarna var enkla men sedan var det bara helt vita bitar utan någon nyans skillnad. Det var bara att testa varje bit till varja plats.


Jag tror att jag skall börja på ett nytt pussel idag, eftersom jag fick två till julklapp. Ha det bra <3 : Madde

2 kommentarer:

  1. Höhhömm.. Vem var det nu igen som gjorde en stor del av det svåra på julen?? ;)

    SvaraRadera
  2. Men vet du va du hade gjort en del av ramen fel, däffö gick den int ihop... :D men jo men ja gjorde no d mesta vita, to 3 månader.

    SvaraRadera