lördag 9 april 2011

Smått & gott från veckan



Nu har jag två nätter i rad vaknat till att en syrsa spelar. Jag köpte fem syrsor som mat till min ödla Molly på torsdan. Tydligen hade hon ätit bara fyra för på natten mellan torsdag och fredag höll en syrsa på och spelade från kvart före tre till halv fem och höll mig vaken. Nästa morgon såg jag den och hoppades att Molly skulle äta den. Men nästa natt väckte syrsan mig med sitt spelande klockan ett :( . Nu har jag satt en äppelbit i terrariet så att syrsan skall komma dit och äta och sen kan Molly äta den. Hoppas det funkar, annars håller den oss vakna nästa natt igen, Becca, Sonja och Cami kommer nämligen övernatten sååå.

Nåja nog om syrsan, igår gjorde jag naglar till mig själv, här är en tutorial:
Det blir mer naglar och designer imorgon, skall antagligen laga tjejernas naglar ikväll.
Annars ser mitt dagsshema ut så här idag:
  • Läsa till franska prov
  • Städa rummet
  • Läsa franska
  • Fixa madrasser
  • Läsa franska
  • Och läsa lite till franska tills jag skall träffa flickorna i centrum där vi skall hyra film
Ha en rolig lörddag <3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar