fredag 15 april 2011

Solsken...IDIOT CYKEL...Solsken...

Idag var jag på väldigt bra humör när jag kom hem, solen sken och jag skulle cykla till träningarna. Eftersom det var försa gången jag skulle cykla det här året måste hjulen såklart pumpas. Jag testade med alla tre pumpar som vi äger, en verkade passa men jag fick ändå ingen luft i hjulen. Då hade jag lust att bara slå min idiot cykel, men eftersom jag visste att det skulle göra ont lät jag bli. Nu var jag tvungen att gå till träningarna (det är ganska långt). Med bra musik i öronen och med solen i ansiktet började jag då promenera, förtfarande lite sur. Men väl på träningarna blev jag glad igen, vi sprang inomhus och gjorde muskler hela tiden. Det bästa var nog ändå att vi spelade Eric Saade från min telefon hela tiden, och jag hittade en vettig människa. En från vår badmintongrupp är nämligen lika galen i Eric sam jag...

Hem fick jag skjuts och nu skall jag spendera kvällen med "stallkompisar" och mys. Vi hade först tänkt göra något med Becca, Sonja och Cami men jag var trött efter träningarna och Cami skulle beställa pizza och kolla på handbollsmatch och Becca och Sonja hade dansträningar efter mig, så ingen orkade riktigt släpa sig någonstans, Vi chattar väl på FB i stället :).


Skön kväll till er också <3 : Madde

2 kommentarer: