tisdag 3 maj 2011

Snart är den här bloggtorkan slut

Min dator fördes nämligen på reparation igår. Hoppas det inte tar länge att laga den, sedan får ni tutorial på mina påsknaglar (om någon nu är intresserad), bilder från Ruka och fram för allt, en aktiv blogg igen.

27 skoldagar kvar, 6 prov kvar, 5 veckor kvar... efter det SOMMARLOV. Det är knappt att man minns de tiderna, man vaknar när man vill, klär sig i shorts och topp, ridläger, scoutläger, seglatser, kompisar och... INGEN SKOLA. Jag kan inte fatta hur man skall orka det som är kvar.

På torsdan har jag intervju till att bli vänelev till nästa årets sjuor. Jag skulle verkligen vila bli det, det verkar roligt och så. Jag vet egentligen inte varför men jag vill bli vänelev jätte mycket.
Men jo nu skall jag försöka återgå till engelka böckerna <3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar