onsdag 4 maj 2011

Datorn fixad



Min egen, egna dator <3. Men nu när jag har den så skall jag sluta skriva om den för det är knappast så intressant. Värsta är att jag nu bara skulle vilja vara på den men jag har engelska prov imorgon. Så jag har avstått från datorn ganska mycket idag. Men jag gjorde nu i alla fall en tutorial på mina påsknaglar och satte upp den på youtube. Men som oftast är det något problem med att få den till bloggen, bloggen hittar inte den videon ännu, men den kommer upp så snabbt bloggen bara kan hitta den.

Veckoslutet kommer bli nice, jag skall vara hos pappa från fredag till lördag. På lördag skall jag till stallet och tillsammans med alla andra skötare tvätta hästarnas manar och svansar. På söndan åker vi med syrrorna och momi till hangö för att fira morsdag. Och dessutom blir det läsning till matematik och religionsprov. Fullpackat alltså. :)
But now I´m going to read english :) <3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar