fredag 20 maj 2011

Fredag...men ändå inte

Varför månne, jo för att vi har skola imorgon. Jätte kul, Josse och jag enda flickorna i klassen. Med detta menar jag inget ont om Josse, hon är hur najs som helst, men medge att det är ganska lame med två flickor.


Meeen nu skall jag sluta, jag vill verkligen inte att min blogg skall bli någon angstblogg. Bilder från dagen:

Denna goda och lätta drink (om man nu kan kalla den det) blandade jag ihop efter skolan när jag behövde krafter. Appelsinjuice (lite) och resten av glaset 7up + lite citronsaft.
Visst är hon gullig mitt lilla djur, såg henne dricka för första gången idag (inte har jag ju haft henne i mer än 5 år). Men de ddricker faktiskt inte så ofta.
Hade tänkt på att laga lite naglar idag, men får se om jag orkar <3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar