lördag 28 maj 2011

Hangöveckoslut

Igår åkte vi med mamma till vår lilla lägenhet i Hangö. Blev helt kul fast jag först inte var så inställd på att åka. Kom hem idag på kvällen och har inte kunnat skriva pga vår nätsticka inte fungerade till mammas laptop. I Hangö var det nån sorts öppningshappening till sommaren och vi gick omkring på den lilla gågatan, dessa fick jag med mig hem:
En stor skön och varm tröja till segling o.d.l.

En tröja till vardagsliv i skolan, gillar den mycket (har sånt där skönt mjukt inne i sig). Från Only

Min Eric Saade klädskåpsdörr har dessutom fått lite mera påfyllning:
Så här ser den ut nu och dessa är nya:
En plach som följde med tidningen jag köpte att läsa på vägen till Hangö

Och några små bilder jag klippte ut från samma tidning
Imorgon skall vi fara och köpa avslutningsklänning till mig och då skall jag också lacka lösnaglarna jag skall ha på avslutningen, när jag vet hurdan klänning jag skall ha, så att jag kan matcha.
 Ha en kul kväll <3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar