måndag 7 mars 2011

Städdags

Idag har jag städa mitt rumoch det var jobbigt, speciellt klädskåpet... :) Men som tur har vi inga läxor till imorgon.
Hittade mina två andra par solglasögon och märkte att de också var pinkkiga, och på Lanzarote köpte jag ett par till, och som ni ser var de också pinkkiga :) ÄLSKAR den färgen.

Så här ser mitt klädskåp ut efter städningen (tänkte aldrig på att ta en bild före så att man kan gömföra)

Jag blen just rätt så besviken. Jag hörde att mamma ropade nerifrån: "kommer du med och rida!". Jag blev såklart jätte glad men undrade lite vart vi nu plötsligt skulle fara och rida, på en måndag! Så när jag ropade "va" tillbaka ropade hon pånytt men denna gång hörde jag rätt, nämligen: "kommer du med och skida". Ja så då blev jag inte lika glad. Med for jag iallafall inte, skida är såååååå tråkigt.
Men hoppas ni fickk en roligare start på vackan <3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar