söndag 13 mars 2011

Bio med tjejerna

Igår kom vi hem från skribaweekenden, jag hade en halv timme på mig att gå i duschen, sminka mig och få min telefon laddad upp till åtminståne lite mera laddning. Sedan rusade jag till tågstationen där vi hade träff med Janni. Så åkte vi då in till Helsingfors och gick till Chico´s där Sonja, Becca, Cami, Andrea, Annica och Stella väntade på oss vid ett bord. Efter en underbar BBQ cheesburger begav vi oss mot bion för att kolla på Black Swan. Nu var jag väldigt nervös och rädd, eftersom jag inte alls kan titta på skräckfilm. Vi utrustade oss meed popcorn, läsk och slush ice och gick in i biosalongen. Efter ungefär en kvart började en alldeles underbar film. Den var helt sjukt bra men man måste nog hålla för ögonen vid vissa ställen... För stackars Janni slutade kvällen inte så bra, utanför bion märkte hon nämligen att hennes plånbok var försvunnen, vi gick tillbaka in i salongen och sökte, gick till receptionen och till godisbutiken men ingen hade sett den. Hon skalll ringa idag på morgonen till Chico´s eftersom vi inte kunde gå dit och fråga då den redan stängt. Hoppas den kommer tillrätta igen.

Idag skall vi fira min mormors 80- års dag, hoppas ni har haft ett super weekend, det har jag <3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar