onsdag 9 mars 2011

Chill dag

Skoldagen idag var så chillig, bildkonst, gymnastik, studiehandledning och franska. Ganska skönt fast vi hade utelekar på jomppan så mina skor blev alldeles blöta men det var helt skönt att gå med bara sockor i skolan.
Detta ljuvliga halsband fick jag av min bästa vän som bor i Sibbo. So what att vi träffas 4 gånger om året, so what att vi bor långt från varandra hon är ändå min bäst vän.
Mitt är som ni ser ett hundben och det står BEST...
...hennes är en hund och det står FRIENDS på det. (har ingen bild på det).
På eftermiddagen idag kom min storasyster hit och bakade maränger, nam, till min mormors 80-års fest på söndagen... Dessutom lagade jag en nagelvideo till på rymdnaglarna jag just nu har, men suprise, suprise, var det något krångel och jag fick den varken till youtube eller hit sååå...

Ha det bra <3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar