måndag 28 mars 2011

Naglar: Brittiska flaggan

Här är min första dessign på lösnaglar. Var en kul erfarenhet och kommer nog att göra på nytt, men de är ju också ganska dyra...såå... fösöker i stället få mina riktiga naglar att växa sig längre.

Nu skall jag gå ner och laga mat. Vi skall typ börja med att alla i familjen lagar mat en gång i veckan... Men jag tror nog inte att det kommer att bli så ofta, nåja idag skall jag laga makaroni med tonfisksås. Får se vad det blir.
Ha det bra <3 : Madde

2 kommentarer:

  1. de sku sekert ha varit lättare att sätta först vitt nagellack, och sen rött ;-)
    om du e intresserad av nagelbloggar, kanske du vill kolla i min: http://myntah-mywonderland.blogspot.com/

    SvaraRadera
  2. Jag vet men jag ville testa så här också okej jag skall kolla de
    <3 : Madde

    SvaraRadera