onsdag 2 mars 2011

Eftermiddagen med chill

Jag bara ÄLSKAR Eric Saade, hans musik, hans utseende, hans vitsar... Allt är bara så underbart med honom och jag har spenderat eftermiddagen med att kolla på gamla avsnitt av "Vakna med the voice" där han är med :D. Och jag bara älskar mest av allt detta klipp:

Speciellt: "Eller som Stockholmarna skulle säga det..." Bara så otroligt bra, har sett dom här klippen typ en miljon gånger och kan bara inte tröttna på dem.
Det får mig att tänka på en rolig sak från resan. Vi var påväg till hotellrummet på kvällen med min mammas pojkväns son och dotter.
Jag: "Vad skulle ni göra om Eric Saade kom imot här"
Camilla: "Jag skulle hålla poker face och gå förbi honom och sen va så där: oh my good, oh my good till dig"
Basti: " Jag skulle bara gå förbi och sen sku han va så dä till mig: Don´t you know who I`m" Samtidigt som han gjorde det  gjorde han en jätterolig rörelse som inte kan förklaras och Camilla och jag började skratta helt jätte mycket...
Jag: "Jag skulle bara stå och stirra och dregla efter honom..."
Camilla: "Jo jag sku säkert måsta leda dig förbi" :D

Okej det låter inte så roligt (som dom flesta andra saker man försöker förklara efeteråt) men det var helt super roligt...

Jag är jätte deprimerad, hade tänkt sätta upp bilder från resan men bloggen godkänner tydligen inte dom och ingen vet varför.
Så då har jag inget mer att säga hejdå <3: Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar