torsdag 17 mars 2011

Antibiotikakur :(

Var idag till läkaren för att visa min tå som varit hemskt inflamerad i fem dagar. Besöket gick snabbt och som tur rörde de inte tån så mycket (det skulle ha gjort ont). Ut därifrån gick jag då med ettt recept på antibiotika som vi genast åkte och hämtade från apoteket, Tre tabletter om dagen!!! Sjukt mycket...
Väntar otroligt mycket till sommaren, om mindre än tre månader får jag se denna underbara varelse. Golden Boy eller GB som han kallas är en elva årig russ valack som jag har haft som sköthäst på två ridläger i rad nu. Han är lite för liten för mig, men jag kan åtminståne sköta honom <3 .

Har inte haft så mycket motivation att skriva denna vecka men jag tyckte att jag i alla fall skulle skriva ner lite idag <3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar