tisdag 17 juli 2012

Sista ordentliga duschen på 13 dagar!

Ja idag bär det av, åker på seglats idag och efter det läger, skall bli skoj! Jag kommer bara att bli så otroligt dissad för min mängd saker som jag packat med men... (Alltså dissad mer än vanligt). Försöker hinna göra en snabb nageldesign just nu och hoppas på att jag hinner få den klar.


//Elikkä tänään lähden, lähden purjehtimaan tänään ja sen jälkeen leirille, siitä tulee kivaa! Minua tullaan dissaamaan koska minulla on niin paljon kamoja mukana... (Eli tavallista enemmän dissattu). Yritän nyt tehdä nopean kynsilakkauksen ja toivon että saan sen valmiiksi.//
Okej och nu en viktig grej! Jag har förberett inlägg för varje dag som jag är borta. Men det kommer inte att synnas på Facebook eftersom jag inte kan vara närvarande och linka dit det. Så jag hoppas att ni ändå går in på bloggen och kollar, trots att det inte är linkat till Facebook.

//Ja nyt tärkeä asia! Olen tehnyt postauksia jotka tulevat automaattisesti joka päivä kun olen pioosa. Mutta nämä ei näy Facebookissa koska en voi linkata niitä sinne kun olen poissa. Joten tooivon että kuitenkin käytte blogissa katsomassa, vaikka se ei ole linkattu Facebookissa.//


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar