söndag 8 juli 2012

I en färja full med människor genom dimman...

På väg hem från Åland nu alltså har precis startat och blev överlycklig över att här finns gratis internet på båten. Jag har då inte alls bloggat, vilket faktiskt inte stört mig som det brukar. Jag har haft en riktigt skön vecka på universums bästa ö! Men nog skall det ändå bli riktigt skönt att få komma hem, få gå i en ordentlig dusch och få sova i min prinsessäng igen. Är ganska trött nu och håller tummarna för att 3/4 av människorna här på färjan skall stiga av vid nästa stop, Kökar.

//Matkalla kotiin Ahvenanmaalta nyt ollaan äsken lähtenyt ja tulin tosi iloiseksi kuin huomasin että täällä on ilmainen netti laivalla. En siis ole blogannut ollenkaan, mike ihmeellisesti ei ole häirinnyt minua kuin useammin. Minulla on ollut ihana viikko universumin parhaalla saarella! Mutta on kuitenkin kivaa tulla kotiin, mennä oikeaan suihkuun ja nukkua prinsessasängyssäni. Olen aika väsynyt ja pitelen peukaloita että 3/4 ihmisistä täällä laivalla lähtee pois seuraavassa pysäkissä, Kökarissa.//




Det är faktiskt bara den sista bilden som är från Sottunga, resten är från Tenala men jag ville ändå visa dem.
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar