fredag 20 juli 2012

Kul frågor del 3

Har du någonsin blivit sårad av något som skrivits till dig/ om dig som kommentarer eller på andra bloggar?
Nej som tur har inget sådant skrivits!

//Oletko joskus tullut surulliseksi josta mitä sinulle on kirjoitettu kommenteissa tai muussa blogeissa?
Ei onneksi sellaista ei ole tapahtunut!//


Har du skrivit elaka saker om någon i din eller någon annans blogg?
NEJ!!!

//Oletko kirjoittanut ilkeitä asioita josta toisesta omassa tai muussa blogissa?
EI!!!//


Hur ser bloggandets nackdelar ut för dig?
Ibland kan jag känna mig tvingad till att skriva bara för att jag inte har skrivit något den dagen men jag försöker att bara skriva då jag själv har lust.

//Onko sinun mielestäsi bloggaamisessa haittoja?
Joskus voi tuntua siltä että minun on pakko kirjoittaa vain koska en ole kirjoittanut sinä päivänä mutta yritän kirjoittaa vain silloin kuin se tuntuu kivalta.//


Tror du att du fortfarande bloggar om två år?
Det hoppas jag i alla fall

//Luuletko että vielä bloggaat kahden vuoden päästä?
Ainakin toivon niin//


Tror du att bloggar kan ha en inverkan på någon kultur i framtiden?
Jag tror i alla fall att det kommer att bildas någon slags "bloggkultur"

//Luuletko että blogeilla voi olla vaikutusta johonkin kulttuuriin?
Ainakin luulen että jonkinlainen "blogikulttuuri" tulee muodostumaan//




<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar