fredag 7 december 2012

Wonderland

Andra dagen i Ruka, skitskönt att få skida slalom igen. Som alltid har jag ju frusit tårna av mig men det är sådant som det alltid är, gillar ändå att få kurva ner för backarna. Tog dessutom en fotopromenad igår här i det fina vinterlandskapet. Var tyvärr lite för sent ute, solen går ju ner redan före tre här uppe i norr så alla närbilder måste tas med blixt och fick inte riktigt önskade bilder men kul var det ju ändå.

//Toinen päivä Rukalla, ihanaa saada lasketella taas. Kuten aina varpaani palelee ihan sikana mutta se nyt on aina, pidän kuitenkin siitä kun saa pujotella mäkejä alas. Menin sitä paitsi eilen kävelylle kuvaamaan talvimaisemassa. Olin valitettvasti vähän myöhässä, aurinkohän laskee jo ennen kolmea täällä pohjoisessa joten kaikki lähikuvat tuli otettua salamalla ja en saannut oikein toivottuja kuvia mutta hauskaa oli kiutenkin.//

MEN MITT BILDMINNE ÄR ÄNNU OCKSÅ FULLT SÅ INGA BILDER GÅR ATT LADDA UPP! GISSA OM JAG ÄR SUR?
<3 : Madde

3 kommentarer:

  1. Varför använder du då Picasa... Byt till något med mera plats.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Okej, hur gör jag för att byta och till vad ska jag byta? Jag är så tacksam om du kan hjälpa mig med det här :)

      Radera
    2. Kan du berätta hur du får bilderna på bloggen och om du har tillgång till att använda HTML på bloggen? :)

      Radera