måndag 31 december 2012

Jag lovar att...

Gjort något nyårslöfte än? Inte jag heller, men det skall jag verkligen göra ännu under dagens lopp. Kom bara ihåg att välja något som går att hålla, eller sedan kör ni det att ni väljer något som inte är så farligt om det inte håller eftersom nyårslöften ändå aldrig håller. Alltså men det här var en sak jag funderade över idag, jag skulle inte våga lova något som t.ex. att jag inte kommer att dö, eftersom nyårslöften ju har en klang över sig att aldrig hålla så om det inte håller...

//Oletteko tehneet uudenvuodenlupausta jo? En minäkään, mutta aion todellakin tehdä sellaisen vielä tänään. Muistakaa vain valita lupauksen minkä voit pitää, tai sitten valitset sellaisen mikä ei haittaa jos et idät sitä. Mietin vain tänään että itse en uskaltaisi luvat jotain sellaista esim että en tule kuolemaan, koska sanotaan että uudenvuodenlupauksia ei koskaa pidä...//
 <3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar