torsdag 20 december 2012

Here we go with the big fat pony

Jess, ingen normal skola mera! Julfest och jullov! Skall alldeles snart fara till Kyrkslätt, dock bara över dagen, och läsa min engelska bok tror jag. Helt sjukt att jag tycker att en bok på engelska är bra! Jag gillar verkligen att läsa, men eftersom jag har så svårt med engelska brukar jag bara bli frustrerad över att det går så långsamt och att jag inte fattar allt. Men den här "Lost dogs and lonely hearts" är verkligen bra. Och vet ni vad? Den tryckta Flingan kom till skolan idag, imorgon på julfesten säljs den, ALLA SKALL KÖPA! Så skönt att stressen är över och vi har en tidning att sälja.


//Jess, ei normaalia koulua enää! Joulujuhla ja joululoma! Lähden kohta Kirkkonummelle, vain päivän yli, ja luen varmaan englannin kirjaani. Ihan hullua että pidän englanninkielisestä kirjasta! Pidän lukemisesta, mutta koska olen niin huono englannissa se häiritsee minua tosi paljon kun luen niin hitaasti ja en tajua kaikkea. Mutta tämä "Lost dogs and lonely hearts" on todella hyvä. Ja tiedättekö mitä? Lehti Flingan tuli tänään, huomenna joulujuhlalla se myydään, KAIKKIEN PITÄÄ OSTAA! Niin ihanaa että stressi on ohi ja on lehti jota voi myydä.//
Puss <3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar