fredag 21 december 2012

Sov sött alla fåglar

Firade lite jul med killen idag. Hade funderat en massa på vad presenten kunde vara eftersom han bara gett små konstiga leddtrådar. Så gissa vad jag fick? Ett lakan sett med Angry Birds lackan! Helt super tuffa. Jag gillar ju verkligen hur de arga fåglarna ser ut (även om spelet inte är något för mig) och tänk nu kan jag sova med dem.
Dessutom har jag nya naglar på G, länge sedan, men nu när det är jul skall det såklart bli julnaglar. Ni kanske får se dem redan idag.

//Vietin vähän joulua poikaystävän kanssa tänään. Olin miettinyt paljon mitä saan häneltä joululahjaksi koska hän oli antanut niin outoja vinkkejä. Joten arvatkaa mitä sain? Angry Birds lakana setti! Tosi siistejä. Pidän tosi paljon vihaisista lintujen ulkonäöstä (vaikka peli ei oikein ole minun juttuni) ja ajatelkaa nyt voi nukkua niiden kanssa.
Sitä paitsi teen uudet kynnet nyt, pitkästä aikaa, mutta kun nyt on joulu niin pitäähän olla joulukynnet. Ehkä saan ne valmiiksi jo tänään.//



Puss <3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar