lördag 29 december 2012

On the road...Again...

På väg igen... En natt på Porkala, packa ihop sakerna, en natt i Hangö, packa ihop sakerna och nu i bilen på väg till Tenala landet. Här skall vi också stanna en natt och sedan packa och hem. Hemma en natt och sedan tillbaka till Porkala för att fira nyår, alltså en natt där också. Och gissa vad som händer sedan? En natt hemma och sedan till pappa, där kanske jag är t.o.m två nätter men sedan en natt hos Vive och en natt på Bergåsa och planera vårens scoutprogram. Vad är nu det att byta säng varje natt halva jullovet, mycket hinner jag ju med och allt är ju kul. Det ända jag inte gillar är alla tusen saker jag måste dra med, men så är det ju mitt eget fel att jag är ussel på att packa också...
Kumppis mobbade mig rätt mycket över att vi var lika länge där på holmen o ja hade en enorm kass + handväska + kameraväska och han hade ett par rena boxers i fickan... Men sådan är jag, deal with it! Mest är det ju jag själv som lider, och ändå glömmer jag alltid något...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar