fredag 25 maj 2012

Usch vad alla skriver sorligt

Har just läst igenom rätt många bloggar och blev nästan tårögd av att läsa vissa. Det är så många som skriver om när grundskolan tar slut. En vecka kvar och sedan skiljs alla åt. Det är samtidigt skönt men samtidigt väldigt sorgligt. Visst, jag vill till lärkan och börja där och få nya kompisar och börja gymnasiet och allt det där, men samtidigt gillar jag min klass och antagligen kommer jag inte att se många av dem nästan någonsin mer. Det är så blandade känslor och det finns helt enkelt inte riktigt ord för det just nu...

Denna fjant försvinner inte ur mitt liv på länge hoppas jag <3

//Olen äsken lukenut läpi eri blogeja ja sain melkein tippa linssiin kuin luin jotkut. On niin monta jotka kirjoittavat siitä kun peruskoulu loppuu. Yksi viikko jäljellä ja sitten kaikki hajaantuvat. Samalla kun se on kivaa on se tosi surullista. Jo, haluan lärkaniin ja aloittaa siellä ja saada uusia kavereita ja aloittaa lukio ja kaikki se, mutta samalla pidän luokastani ja siellä on aika moni jota en varmaan tule näkemään melkein ikinä. Niin sekavia tunteita ja ei ole oikein sanoja siitä juuri nyt...//


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar