torsdag 17 maj 2012

NEEEEEEJJJ!!!

Nå gissa om jag nog har fått min musik till macen, men bara 60 låtar?! vad har hänt med de 200 andra låtarna som jag har på gamla datorn och på iPhonen. Nu vågar jag inte koppla fjongen till datorn så att de kanske försvinner från fjongen. Intressant jag vet men jag gör inte så mycket annat än försöker installera mig i nya datorn, och pluggar. Blir väl en ny flytt av musik....

//No arvatkaa jos siinä musiikin siirtämisessä ei ollut mitään outoa, minulla on kyllä musiikkini, mutta vain 60 kappaletta?! Mitä on tapahtunut niile 200 miulle kappaleille jotka minulla om vanhalla koneella ja iPhonilla. Nyt en uskalla laittaa puhelin kiinni uuteen tietokoneen koska sitten ne ehkä poistuvat sieltä kans. Tosi intresting tiedän mutta en tee oiken muut kuin yritän päästä toimeen uuteen koneen kanssa, ja luen kokeeseen. Pitää kai tehdä uusi musiikin siirto...//



Blir lite inte så sammanhängande bilder tills jag blivit installerad ordentligt <3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar