fredag 18 maj 2012

Sommarlov... nästan

Nåja ännu två veckor men hej kom igen, GRUNDSKOLANS SISTA PROV FÖRBI!!! Och dessutom ingen skola nästa vecka eftersom niorna gör specialarbeten då. Vi måst till skolan varje dag och träffa vår handledare en kort stund men annars. Jag gör mitt specialarbete om naglar så jag kommer att lacka en massa, kul och omväxlande.

//Vielä kaksi viikkoa koulua mutta tänään oli PERUSKOULUN VIIMEINEN KOE!!! Ja ei melkein koulua ensi viikkona koska ysit tekevät loppuprojektit. Meidän pitää kyllä mennä kouluun joka päivä ja tavata meidän ohjaaja pieni hetki mutta muuten ei mitään. Teen loppuprojektini kynsistä eli tulen maalaamaan niitä tosi paljon, kivaa ja vaihtelevaa.//




Nu är jag i Kyrkslätt hos pappa och bara chillar efter lyckade näst sista fredagsträningarna för våren. Nu kan jag spendera fin tid med min dator och doggen utan att behöva tänka att "shit vad har jag för prov nästa vecka". DIGGAR!

//Nyt olen Kirkonummella isäl luona ja chillailen vain kevään vikojen perjantai treenien jälkeen. Nyt voin veittää laatuaika tietokoneeni ja koiran kanssa ilman että pitää ajatella että "shit mitkä kokeet minulla on ensi viikkona". TYKKÄÄN!


<3 : Madde & Chippe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar