torsdag 24 maj 2012

Spänningen stiger...

Nåjaa, klart att alla kollar Eurovisions semifinalen idag? Jaa jaa jag vet att jag är ett Eurovisions freak men jag gillar det skarpt! Idag tävlar ju dessutom både Loreen och Tooji, två av mina favoriter. Hoppas verkligen att båda kommer till final, Loreen är väl ganska klar men jag tror även på Norge med Tooji. Skall såklart följa semifinal två med Millis. Hade en super ridlektion idag men berättar mer om det imorgon. Men är rätt så trött, men glöm att jag går och lägger mig före jag vet vem som är i final!


//Nåniin, tietysti kaikki katsovat Euroviisun toisen semifinaalin? Joo joo tiedän että olen Euroviisu freak mutta tykkään siitä niin paljon! Tänäänhän Loreen ja Tooji kilpailevat, ne ovat kaksi suosikeistani. Toivon että molemmat pääsevät finaaliin, Loreenhän on kai aika varma mutta toivon että Norja Toojin kanssa myös pääsevät finaaliin. Tietysti seuraan toista semifinaalia Milliksen kanssa. Oli ihan super ratsastus tunti tänään mutta kerron enemmän siitä huomenn. Mutta olen siksi aika väsynyt, mutta unohtakaa että menen nukkumaan ennen kuin tiedän kuka pääsee finaaliin!//


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar