torsdag 12 november 2015

F.R.I.E.N.D.S TAG

Såg den här TAG:en på YouTube och tänkte att osm ett F.R.I.E.N.D.S fan måste jag ju svara på frågorna.

1. Favorit vän?
Älskar ju alla men tror jag väljer Ross i alla fall, han är bara för härlig!

2. Favorit säsong och avsnitt?
Mitt eller det blir ju mina favoritavsnitt är då de åker till Phoebes beach hus för att hon ska träffa sin mammas kompis som visar sig vara hennes biologiska mamma. Och jag har inte en favoritsässong, de där Ross och Rachel är ihop i så fall.

3. Favorit line?
"Why is it inside out?!!!" Joey om Rachels hårlösa katt

4. Vilken vän är du mest lik?
Tror det är Phoebe. Vill alla väl men är lite för korkad

5. Favorit setting?
Lägenheten eller Central Perk så klart, eller så beach huset...

6. Favorit pojkvän eller flickvän som någon haft?
Om jag då inte får säga Ross, om det måste vara någon som inte är en av de sex säger jag nog Mike, som var tillsammans med Pboebe.

7. Var Ross och Rachel on a break eller inte?
Ja de var det tycker jag, för jag älskar Ross så mycket att jag måste ta hans parti. Även om jag också skulle ha blivit arg, men samtidigt får väl Rachel skylla sig själv för hon sade trots att orden att de ska ta en paus.

8. Favorit Phoebe-låt?
Jullåten om alla vännerna, och då hon inte hittar någonting som rimmar på Chandler eller Rachel.

9. Karaktärs looks, minst/mest på en tjej och en kille
Gillar Rachel mest med halvlångt rakt hår. Av killarna Ross mest med ganska kort och gelat hår. Minst Ross som ung, och Monica med sitt kortaste hår.
 10. Favorit biroll?
Gunther, han är så random och hör inte ihop med någon på något sätt men han är alltid där.


<3 : Madde

1 kommentar:

  1. yeey! älskar friends och älskar att titta youtube! :D har faktiskt en egen kanal tillsammans med min bästis! här om du vill titta in: https://www.youtube.com/user/duodays/videos
    KRAAAM

    SvaraRadera