måndag 9 november 2015

9 - 15 november

Å ena sidan social och utåtriktad, å andra sidan lite försiktig. Din vecka startar lite förvirrat, kära Oxe. Efter att ha balanserat dina inre behov med omvärldens förväntningar på dig blir mitten av veckan roligare, då du och en speciell person gör allt med varandra och bygger ett speciellt band. En romans kan röra om i ditt liv ordentligt, men chansen är också stor att du hittar en ny bästis. Du blir peppad på att göra saker du i princip glömt bort att du tycker om, och känner dig redo att prata om saker du helst inte velat tänka på. En utmanande, utvecklande men också bara härlig vecka.

Jag kommer att tillbringa mycket tid i skolan så det innebär socialitet, men inför dagens intervju kände jag mig väldigt nervös och försiktig. Ska inte direkt umgås med någon speciell och inte heller på tu man hand, mycket med klassen som sagt. En ny bästis vore riktigt kul, men jag vill ju inte heller ty mig till bara en person i klassen. Saker jag glömt att jag tycker om, ska bli spännande att se och låter roligt. Och vad det skulle vara härligt att hitta någon jag verkligen kan tala om det mesta med, låter som en bra vecka är på kommande.



<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar