måndag 30 november 2015

Bästa "arbetsplatsen"

Jag vet att jag inte behöver och så men jag vill faktiskt ge en förklaring på varför bloggen varit så tyst några dagar. Jäkligt mycket i skolan, inga föreläsningar men ett projekt som heter nyhetsjakten. Den går ut på att vi delades upp i tre redaktioner och ska sedan hitta nyhetsmaterial för att skriva en artikel och två notiser var. Deadline är idag klockan 17 och skönt nog har jag allt mitt inlämnat. Men så har jag även haft en hel massa program under veckoslutet, lillajulsfest, lillajulslunch, teater, scouter och sådant. Jag har inte haft tid och ork för bloggen. Men imorgon smäller det hör ni.

Så med både idag och imorgon ledigt från skolan så åkte jag till Porkala för att skriva här och mysa med Vili. Utanför viner stormen och elen är borta till och från. Träd har fallit över vägen men det är ändå här jag trivs bäst.


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar