söndag 22 november 2015

First snow

OMG! SNÖÖÖ!! Första snön för i år har alla ni som fått den antagligen märkt. Facebook och alla övriga sociala medier svämmar över. Men jag har en sådan perfekt hår dag. Ni vet de där som man har typ en per år av. Självklart infaller det på en söndag, så jag får vara snygg på teaterövning och scoutmöte i alla fall. Men det plus den första snön gjorde att jag bestämde mig för att ta lite bilder på mig själv, och jag är verkligen nöjd. Tycker jag fick till just den much stämningen jagville, tröjan, snön och håret. 


Lite ledsen över att de första bilderna blev bäst, där jag hade glömt att gömma undan min topp jag har under tröjan






<3 : Madde

2 kommentarer:

  1. sötis :) ! varifrån e tröjan :)?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) D e en Henry Loyd tröja, men ganska gammal tror jag, fick den av mamma för att den var för liten för henne :D

      Radera