måndag 23 november 2015

23 - 29 november

En insikt kommer som från ingenstans och gör ett ordentligt nedslag i ditt liv, kära Oxe. Medan du försöker reda ut vad du känner inför dramatiken, så driver din produktiva sida på dig av sig själv, och du får mycket gjort nu. En positiv ekonomisk nyhet ger dig tillfälle att ge dig själv en high-five, men du får också en hel del andra goda nyheter på temat materiella ting, investeringar, skulder och känslor av vad som tillhör dig. Intima samtal om livet kan göra det lite grusigt mellan dig och en vän, men det är viktigt för dig att du sätter upp gränser som fungerar för dig och är tydlig med dina känslor. Ingen kan köra över dig denna vecka.

Ett nedslag känns väl aldrig kul, men jag behöver verkligen få mycket gjort den här veckan så det är ju bra. En positiv ekonomisk nyhet är ju alltid kul, aldrig tackar man ju nej till mera pengar. Och jag hoppas att jag får goda nyheter om allt möjligt, känner inte på mig någonting speciellt men jaa. Att intima samtal är negativt gör mig lite orolig, eftersom jag älskar sådana samtal. Men bra att ingen kan köra över mig, det ska ingen göra.


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar