lördag 29 oktober 2011

What´s your number?

Orsaken till att jag inte har bloggat denna vecka är att jag helt enkelt inte har haft motivation. Jag menar sällan har man ju motivation till skolan, läxor och prov, men jag har aldrig förr känt så här. Jag orkade helt enkelt inte blogga ellar kolla bilder jag tagit och t.o.m. att åka till stallet kändes jobbigt. Men nu är det veckoslut och allt känns som tur bättre.

Igår var jag med Millis och kollade film, eftersom jag hade två julklappsbiljetter som skulle ha gått ut på måndagen. Planen var först att vi skulle se någon riktigt gullig film, som t.ex. Nalle Puh eller Smurfarna, men eftersom de var barnfilmer gick de inte tillräckligt sent så att jag skulle ha hunnit från träningarna. I stället valde vi då alltså filmen "What´s your number" och den var helt sjukt bra. Älskar romantiska komedier.

Idag måste jag läsa till omtagningen av hästskötarprovet och modersmålsprovet <3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar