onsdag 12 oktober 2011

Det är gjort

Jag har alltså gjort en ny blogg, MEN fatta inte fel, det här är den bloggen där jag skriver om mitt liv och nästan dagligen. I denna blogg kommer jag sätta upp foton som jag har fotat på stallet, när mina kompisar rider och från tävlingar, så kan de personerna ta de foton de vill därifrån utan att man behöver skicka runt en minnessticka runt halva finland (inte alls överdrivet).



Annars har det varit en kul dag idag, slutade klockan ett och kom just hem från hjälpledarutbildningen. Igår anmälde jag mig dessutom till höstens första hopptävling, om lite över en vecka. Håller nu bara tummarna på att jag skall få tävla med Roope, i alla tidigare tävlingar har jag inte fått honom eftersom så många andra har villat ha honom.


Till sist några bilder från mammas pojkväns födelsedag för några år sedan. Han fick en ridlektion i present och det var mycket roligt. Jag fick rida Roope och gillar verkligen dessa bilder, det är fin belysning och hästen är också väldigt fin.
<3 : Madde


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar