onsdag 5 oktober 2011

Det är över...

Vad är över undrar ni såklart, här har ni listan:

  • Engelska prov
  • Matematikprov
  • Engelska prasentatioon, om... ERIC SAADE <3
  • Övriga prov och skol arbeten
  • Och sist den här skolveckan och framför allt den här PERIODEN!!!
Sjukt skönt, imorgon åker vi nämligen med tillvalsbildkonst gruppen till Sverige, sjukt NAJS. Är där ända till sent på fredag kväll. Och nu är den här otroligt hemska perioden över, bara väntar på nästa som kommer att vara bara sååååå chillig.

Idag har jag gjort något nödvändigt, jag har nu båda min PRAO- platser ordnade och inget att tänka på mera, förrän när det är dags. Första veckan skall jag vara hos "vår" veterinär, Laszlo, och andra veckan på tidningen "Mitt i Nylands" redaktion. Kommer bli två mycket kul veckor har jag på känn.

Som tur har jag min pipo som jag älskar

Och pastiller som mamma köpte för min sjuka hals
Puss på er <3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar