fredag 2 september 2011

Veckan som gått

Har igen inte bloggat på en tid, många orsaker som ingen är intresserad av.
Detta har jag gjort:
Måndag: Var och kollade filmen "Bad Teacher"
Riktigt bra film och var också helt passlig längd, man skulle inte ha orkat se på den längre än den 1 1/2 timmen den tog.

Tisdag: Var på stallet och skötte om min lilla sköthäst. Red dock inte eftersom jag har bytt ridgrupp, fotade i stället mina kompisar som red:



Onsdag: Var och kollade på en häst som vi kanske skall börja motionera tillsammans med Millis.

Torsdag: Red första gången på min nya timme, mycket bättre än den förra, hade dessutom Roope och han var nog så fin...

Idag hade vi övning inför konfirmationen och dagen har också annars bestått mest av förberedelser till konffisen.

Ha det bra <3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar