lördag 17 september 2011

Sembalot

Var idag med Millis till Sello där det den här veckan är rea, som kallas sembalot. Har gjort mig av med lite för mycket pengar men,men... Köpte ett par försenade presenter, fyllde mitt tåg-/busskort och köpte dessa till mig själv:
Två nagellack från H&M, omöjligt att inte köpa när de kostade under en euro!

En ny mascara från Maxfactor


Och en liten besvikelse, skulle köpa en eyeliner och kollade vilken jag villa ha och tog en som fanns helt brevid testern. Den såg helt likadan ut men när jag hemma öppnade den var det en kajalpenna och inte en eyeliner med pensel. Gillar eyeliner mycket bättre men använder nu den här tills den tar slut och köper sedan eyeliner, om jag inte förälskar mig i kajal helt plötsligt :).
Nu är jag hos min momi till imorgon, då skall jag och kolla sista Harry Potter (jag vet...sent) med min kompis Thelma, hejdå <3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar