fredag 16 september 2011

Mysfredag

Okej skärpning nu, mamma har lovat att föra datorn till en reparatör nästa vecka... Efter att ha kommit hem från en rätt så tung träning har jag inte gjort annat än ätit och kollat på "andra avenyn", är helt fast i den serien och det bästa är ju att säsong 1 har 103 avsnitt och alla finns på min dator. 

Nåja lite bilder från förra veckoslutet, som jag inte kunde sätta då (pappas dator laddar bilder till bloggen så otroligt lååååångsamt och sedan fick den något fel och blev helt still så man måste stänga av alla program etc.)
Så här ser det alltså ut där vi håller på att bygga vårt nya hus, detta skall då bli bastu och "gäststuga/omklädningsrum"

Trots att det var rätt så kaqllt fanns det en och annan trollslända. Den här var ganska sömnig och stel så det var ganska lätt att få den upp på fingret och få ett fint foto.

Som duktig scout kan man ju såklart tända en brasa (att det tog ungefär en halv timme att få den att brinna så här mycket behöver man ju inte tänka på)

Universums finaste vovve <3

Sedan två bilder från årets första scoutmöte där mina scoutkompisar gillade att jag hade kameran med:

Cappe och Pontus, två otroligt skojiga och KORTA typer som nästan alltid får mig att skratta.

Min patrull försöker vika ett tält (P.S efter att ha tagit den här bilden måste jag såklart gå och hjälpa dem :)
Ha det så gött <3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar