söndag 20 februari 2011

Inköp

Blev inte så mcket shoppat idag, bara mat till Molly och aftersun. Men jag hittade en sak som jag länge letat efeter, ett Iphone skydd till 3GS man tycker att det bara säljs skydd till 4n nu för tiden. Men i Acessorize hittade jag ett superfint skydd jag letat efter länge.
Jag kunde tyvärr inte få framsidan här, bloggen vägrade ladda upp den, men det är ju inte så farligt. Jag menar det är ju ändå baksidan som är den fina, på framsidan är det likadanna pinkkiga diamanter runt skärmen, alltså inget destumera speciellt, men jag älskar detta skydd <3.

Inte precis något annat speciellt idag, nu skall jag bara packa, packa och ännu lite packa. Det kan hända att jag inte kan skriva från Lanzarote och i så fall ska ni ha ett super sportlov,
det tänker i alla fall jag ha <3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar