onsdag 3 augusti 2011

JAG!!!

Okej, nu skall jag börja med det här som jag pratade om tidigare, att berätta lite mer om mig själv och andra runt mig. Jag börjar då alltså med mig själv:

Jag är en 15- årig flicka frpn södra Finland... Och bla bla bla. Nej jag skall berätta något roligare.


Är en stor djurvän och som ni vet har jag en hund och en ödla och sköter en häst. Favoritmusik vet alla också, ERIC SAADE.
 

Men vad skall jag berätta mera? Nå här är i alla fall 10 punkter om mig själv:
  1. Jag älskar färgen pink
  2. Jag blir oftast väldigt arg om någon teknisk maskin inte lyder mig (och det är så klart alltid maskinens fel)
  3. Är på scoutläger när detta publiceras
  4. Min favoritradiokanal är utan tvekan radio X3M
  5. Skall till Sverige 25.8 och se Eric Saade live
  6. Gillar nästan alla saker med lite blingbling :)
  7. Tycker att svenskarna kan göra bättre musik, filmer, TV-program...
  8. Har 8,6 i medeltal
  9. Mitt motto är: "Voittaja ei koskaan luovuta, luovuaja ei koskaan voita" alltså typ att vinnaren aldrig ger upp och den som ger upp vinner aldrig
  10. Tycker att allting skall vara gulligt.
Det var lite fakta om mig själv <3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar