söndag 31 juli 2011

Har den något imot mig?...

Ja sm ni ser kom vi hem redan idag och jag kan förbereda inlägg för tiden som jag är borta...
Men till saken, jag skulle ju sätta en massa bilder, men vad har hänt med min kamera? Ca. 211 senaste bilderna jag har tagit är i fel format och datorn kan inte visa dem. Det var ju samma sak hos pappa men då tänkte jag att det var hans dator... Och det mest typiska är att de bilder som Ana hade tagit från när hon var och rida, dom  syntes nog. Och dom var mitt bland alla mina bilder som inte syntes!!!

Så då har jag inget att skriva om idag... Det här är bara så hemskt som det bara kan vara. MItt sista hopp är att den när jag hade importerat bilderna sade att jag kan uppdatera fotoprogrammet, hoppas det hjälper.

Men idag är jag helt enkelt lite för trött, skall inte göra annat mera är gå och sätta mig i soffan, sätta på VHS spelaren (från stenåldern) och kolla på Eva & Adam (som jag sett tusen gånger och bara älskar)

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar