onsdag 20 juli 2011

Förlåt för det här strulet

Men ni vet, ibland bara vägrar datorn att sammarbeta. För det första ville datorn inte ladda upp alla bilderna och sedan kunde man bara se en liten del. Men okej här är en bild från stugan där Chili äter en fisk som han just apporterat från vattnet.

Idag var min kompis Josefin här med sin hund Mulle. Vi tog mycket bilder som jag skulle sätta hit, bl.a. från när vi hoppade med hudarna. Men sori Jossan datorn vägrade ladda upp dem men sätter kanske dem när jag kommer hem. Vi hade i alla fall väldigt kul (tyckte i alla fall jag).

Annars har jag byggt lite nya och förbättrat Chilis gamla hinder, De hålls nu och stå bra och har ocksåmålat några bommar.
Men jag lovar att om några dagar kommer jag att uppdatera som vanligt, med min egen dator <3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar