måndag 12 augusti 2013

Rumpan i skick?

En ny skolstart. Än en gång. Och varje gång känns det som en ny start i lite allt möjligt, lite som ett annat nytt år liksom. Och jag sätter alltid upp en massa mål och planer för mig själv, att hålla dem är svårt men jag ska försöka än en gång. Så här har ni nu mina mål för hösten plus allt det vanliga med skolan men det hör inte riktigt hit.


  • Träna 3-4 gånger i veckan ordentligt (jag har hobbyn där jag tränar två gånger i veckan så det blir 1-2 gånger egen träning). Det här kan vara ett NTC pass eller en springtur till exempel
  • Varje vardag göra ett fem minuters träningspass som jag har på min telefon för rumpan 
  • Varje vardag göra ett fem minuters träningspass som jag har på min telefon för armmusklerna
  • Stressa så lite som möjligt utan i stället satsa lugnt och målmedvetet på skolan så att jag får saker gjorda utan att må dåligt
  • Använda all tid jag har vettigt och hinna med vänner och bloggen trots en hård skola
  • Ha ordning på mina skolsaker så att de förblir så snygga som de är nu
  • Börja ta teoritimmar inför körkortet och inte börja stressa över det utan i stället lära mig på timmarna och fråga där det jag inte förstår och sedan låta det bearbetas utan att jag behöver tänka på det när jag gör annat
Så lite saker jag ska försöka förverkliga, vad har ni för mål?

Ett annat mål är ju såklart att vinna tävlingen, igår byggde jag en koja för den


MYYS

Gick att blogga därifrån också
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar