fredag 23 december 2011

Mina sibbo gullar

Utan er skulle jag inte kunna leva.
Ni är sååååååååå fina att det inte finns ord som beskriver er.
Det handlar förståss om Larre, Janica och Julia. Fick idag hem världens underbaraste kuvert.
Baksidan av kuvertet var tapetserat med klistermärken och annat gulligt, alla hade skrivit varsit litet brev till mig. Och Larre hade äver skickat med en julklapp, och inte kunde jag ju vänta till imorgon jag rev såklart upp pappret direkt. Och inne i det lilla paketet hittade jag dessa:

Älskar dem redan, och det är ingen fråga om vad för örhängen jag har imorgon på julafton.

Tänk att man kan ha så fina vänner, trots att vi bor lågnt från varandra, trots att vi inte ses mer än några gånger per år är de nog mina bästa vänner. Jag brukar inte lista kompisar och har en massa underbara vänner, men dessa tre är faktiskt någonting alldeles speciellt. Jag känner dem nog bättre än de flesta vänner jag träffar dagligen, jag litar på dem till 100% och vi har typ inga hemligheter för varandra.

Sötnosar, på måndag åker meitsi till Sri Lanka... Och det kan ju alltid hända att jag råkar få med någonting till er, så vänta bara till efter jullovet.
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar